hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازدید دادستان شهرستان مرودشت از پتروشيمي شیراز 

بازدید دادستان شهرستان مرودشت از پتروشيمي شیراز 

دادستان مرودشت با همراهی رئیس اداره محیط زیست این شهرستان طی بازدید از مجتمع پتروشیمی شیراز در جریان آخرین اقدامات پیشگیرانه کوتاه مدت و اجراي پروژه‌های زیرساختی قرار گرفتند.

اسماعیل سیاوش‌پور، دادستان محترم  شهرستان مرودشت در جریان این بازدید، به بررسی موضوع تعیین تکلیف پسماندهای کلرید کلسیم و مدیریت کاهش اثرات جانبی آنها بر محیط زیست به ویژه نگرانی از انتقال آن به رودخانه کر پرداختند و در این رابطه با مهندس احمدرضا حيدرنيا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

دادستان مرودشت در این دیدار گفت: به منظور اطلاع از چگونگي پیشبرد اقدامات و وظایف محوله به مجموعه پتروشیمی شیراز و همچنین حسب درخواست‌ها و مطالبات ساکنان بومی منطقه مرودشت و حومه این بازدید در دستور کار قرار گرفته است.

ومدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز نیز در این دیدار به تشریح اقدامات انجام شده در دو حوزه مالی و فنی مربوط به  حل چالش پسماندهای انباشته در مجاورت رودخانه کر پرداخت.

حیدرنیا گفت: پتروشیمی شیراز در حال حاضر از نوین ترین فناوریهای دانش بنیان برای کاهش اثرات زیست محیطی ناشی از پسماندها و آلایندگی‌های صنعتی به جاي مانده از چند دهه فعالیت شرکت با حفظ  رعایت صلاح و صرفه ساکنان بومی منطقه و بهبود کارآیی واحدهای شرکت، استفاده می‌کند.

در این بازدید دادستان مرودشت از مجتمع پتروشیمی شیراز بازدید و مدیر طرح‌ها و رئیس محیط زیست شرکت پتروشیمی شیراز نيز به تشریح اقدامات فنی و کارشناسی در حوزه محیط زیست پرداختند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد